Onze troeven

Twijfel je nog om te solliciteren of aan de slag te gaan bij lokaal bestuur Rumst?

We zetten onze 10 belangrijkste troeven nog even op een rijtje.

  • Een job met impact waarbij je mee je schouders zet onder de lokale gemeenschap.
  • Een correcte verloning volgens wettelijke barema’s. Je weet altijd precies waar je aan toe bent. Eerdere werkervaringen zijn belangrijk voor het bepalen van je loon. Ervaring bij de overheid wordt volledig meegenomen. Beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt maximaal in aanmerking genomen voor het bepalen van je salaris.
    Wil je weten wat dit voor jou betekent? Vraag gerust een loonsimulatie via deze link of via personeel@rumst.be.
  • Een gezonde balans tussen werk en privé vinden we heel belangrijk. Dat vertaalt zich onder andere in: 
    • Flexibele werktijdregeling: In de meeste functies heb je een glijdend uurrooster zodat je zelf je dagindeling kan bepalen in functie van je gezins- en werksituatie. Maar ook bij een vast uurrooster hechten we veel belang aan een gezonde balans tussen werk en privé. Zo zijn we bijvoorbeeld heel flexibel bij het aanvragen van verlof of bij onvoorziene omstandigheden in je privé-situatie.
    • Telewerk is mogelijk in bepaalde functies tot wel 8 dagen per maand. Telewerkers ontvangen een telewerkvergoeding van 65 euro per maand. Je leest hierover meer in ons telewerkreglement.
    • Verschillende verlofmogelijkheden en mogelijkheden om deeltijds te werken. Zo kan je onder andere beroep doen op de Vlaamse thematische verloven.
    • 14 feestdagen
    • 33 dagen verlof op jaarbasis (voor een voltijdse functie - ook voor starters)
  • Ook tijdens je carrière stimuleren we je graag: naast de voortdurende opleidingsmogelijkheden, zijn er ook reële doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.
  • Ook financieel voorzien we enkele mooie extra's:
    • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag.
    • Jaarlijks een bedrag van 160 euro (voor wie voltijds werkt) aan ecocheques.
    • Jaarlijks een bedrag van 40 euro aan geschenkcheques. 
  • We stimuleren duurzaam vervoer:
    • Volledige terugbetaling van het woon-werkverkeer met het openbaar vervoer.
    • Een vergoeding per kilometer als je met de fiets komt.
  • Een gratis hospitalisatieverzekering (voor contracten onbepaalde duur).
  • Groepsverzekering voor contractuelen.
  • Lidmaatschap bij de gemeenschappelijke sociale dienst (GSD-V):
    • Diverse kortingen en speciale aanbiedingen bij verscheidene aanbieders (Pluspas)
    • Premies bij geboorte, huwelijk, pensionering, ... 
    • Eventuele tussenkomst in medische kosten
  • Lokaal bestuur Rumst zet in op innovatie. 
  • Sfeer en amusement op onze teambuildingsactiviteiten zoals de collegadagen, het personeelsfeest, de zomerontmoeting, en andere initiatieven!

Lut Pierre, leadership development coach, ervaart onze organisatie als volgt:

"Medewerkers worden écht gezien als persoon. Er is een enorme bereidheid om de individuele behoeften van medewerkers tegemoet te komen en mensen een plaats en rol te geven in de organisatie, die in lijn ligt met hun kernkwaliteiten en talenten. 

Wanneer medewerkers het moeilijk hebben, is daar aandacht voor. Ze stellen zich dan de vraag ‘wat kunnen we doen?’. Er wordt gezocht naar oplossingen om het werk aan te passen, naar een manier om om te gaan met die behoeften. Op die manier kan die medewerker een blijvende meerwaarde leveren waar ook de organisatie iets aan heeft."

Deel deze pagina

Openingsuren & contact

Personeel

adres
Koningin Astridplein 122840 Rumst
Tel. tel.
03 880 00 40
Fax fax
03 844 32 32
e-mail