naar top

Aangepaste dienstverlening gemeentelijke diensten

n.a.v. maatregelen coronavirus
Naar aanleiding van de verstrenging van de coronamaatregelen bieden we enkel nog essentiële dienstverlening aan. We doen dit om de verspreiding van het virus een halt toe te roepen en de curve van zowel het aantal besmettingen, het aantal hospitalisaties als de ICU-bezettingsgraad te doen dalen.

De dienst Burgerzaken werkt maximaal op afspraak. Indien mogelijk, gebruik het thuisloket.  

  • Online via het thuisloket
    • Alle aktes/attesten van bevolking & burgerlijke stand
    • Strafregister
    • Adreswijzigingen
  • Online via mail: bevolking@rumst.be 
    • Alle andere vragen
  • Kom langs op afspraakenkel voor
    • Verlies/diefstal van identiteitskaart of verblijfsvergunning
    • Identiteitsdocument dat binnen een maand vervalt
    • Rijbewijs: verlies/diefstal na aangifte bij politie
    • Rijbewijzen (code 95, medische keuring) die binnen een maand vervallen
  • Dit moet wachten
    • Identiteitskaart die NIET binnen een maand vervalt
    • Aanvragen of ophalen kids ID

Twijfel je? info@rumst.be of 03 880 00 11

Ook de dienst Omgeving werkt maximaal digitaal.
Heb je vraag of wens je een digitale afspraak? Mail dan naar omgeving@rumst.be.

Gepubliceerd op 30 okt 2020
Nieuwsoverzicht