Wil jij bijdragen aan een levendig vrijetijdsaanbod in onze gemeente? Lees dan zeker verder want dan is deze vacature misschien iets voor jou!
Zin in een job met impact?
Je speelt een sleutelrol in het vlotte verloop van evenementen en activiteiten in onze gemeente.
Je zorgt ervoor dat alles administratief & achter de schermen op rolletjes loopt, zodat organisatoren én bezoekers een geweldige ervaring hebben.
Dit ga jij doen!
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen over evenementen en verhuur.
- Je ondersteunt de productie van gemeentelijke evenementen binnen de dienst Vrije Tijd en werkt nauw samen met de coördinator van het gemeenschapscentrum en ondersteunt de programmatie.
- Je biedt logistieke en productionele ondersteuning aan externe organisatoren die gebruik maken van het gemeenschapscentrum.
- Je verzorgt de administratie rond verhuur van zalen en materialen (gemeenschapscentrum en watertoren).
- Je coördineert het Evenementenloket (Eagle Be) en begeleidt organisatoren van aanvraag tot vergunning.
- Je denkt kritisch mee na over een stimulerend en kwalitatief evenementenbeleid binnen onze gemeente.
Wat breng jij mee?
- Heb je een diploma hoger secundair onderwijs? Dan kom je rechtstreeks in aanmerking om deel te nemen aan de selectieprocedure.
- Heb je geen diploma hoger secundair onderwijs? Dan moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Minstens drie jaar relevante beroepservaring hebben in het organiseren van openbare evenementen met diverse stakeholders, in productionele planning en bijhorende administratie.
- Slagen voor de niveautest.
- Je bent sterk in plannen en organiseren en behoudt het overzicht, ook als het druk wordt.
- Je steekt graag de handen uit de mouwen, hanteert een kritische blik en werkt vlot zelfstandig.
- Je bent communicatief sterk en klantgericht.
- Je hebt feeling met evenementen en productieplanning. Ervaring is mooi meegenomen, maar jouw enthousiasme en inzet vinden we minstens zo belangrijk!
Hier kan jij op rekenen!
- We bieden je een voltijds contract van onbepaalde duur. Daarnaast leggen we een werfreserve aan die 6 maanden geldig is.
- Een flexibel uurrooster met uitzonderlijk avond- weekendwerk (5 à 6 keer per jaar).
- Jouw werklocatie bevindt zich in het gemeentehuis van Rumst.
- Een brutomaandsalaris volgens loonschaal C1-C3. Alle beroepservaring uit de privésector of binnen de overheid wordt maximaal meegenomen. Een loonsimulatie kan aangevraagd worden via Loonberekening - Rumst.
- Met 0 jaar ervaring start je op € 2.396 (bruto maandsalaris - voltijds)
- Met 10 jaar ervaring start je op € 3.041 (bruto maandsalaris - voltijds)
- Het maximale salaris is € 4.386 (bruto maandsalaris - voltijds)
- Extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques van €8 per werkdag (7,6 uren)
- Jaarlijks een bedrag van 160 euro (voor wie voltijds werkt) aan ecocheques
- Jaarlijks een bedrag van 40 euro aan geschenkcheques
- Gratis hospitalisatieverzekering (vanaf 6 maanden)
- Fietsvergoeding van €0,36 per kilometer
- 33 dagen vakantie per jaar (bij een voltijdse job)
- Werp een blik op al Onze troeven - Rumst
Interesse? Zo solliciteer je!
Bezorg ons een motivatiebrief van max. 1 pagina waarin je een antwoord geeft op deze vragen:
- Wat is je motivatie voor deze functie en Rumst als werkgever?
- Welke ervaring / vaardigheden breng je mee als troef voor deze vacature?
- Wat zullen voor jou de grootste uitdagingen zijn en hoe ga je hier proactief mee aan de slag?
Daarnaast bezorg je ons ook een krachtig CV, een kopie van jouw hoogst behaalde diploma en een recent uittreksel van het strafregister en dit uiterlijk op 20 april 2025 via het sollicitatieformulier onder de knop ‘solliciteer nu’.
Wat gebeurt er na je sollicitatie?
1. Preselectie (indien meer dan 20 geldige kandidaten)
- Het lokaal bestuur organiseert een eliminerende preselectie.
- Dit omvat een beoordeling van de ingediende documenten (motivatiebrief en CV).
- De preselectie gaat vooraf aan de andere examengedeelten.
- Dit onderdeel telt niet mee in de eindrangschikking.
2. Niveautest (indien geen diploma secundair onderwijs, maar voldaan aan de ervaringsvereiste)
- Datum: Week van 21 april 2025.
- Verplicht voor kandidaten zonder diploma secundair onderwijs.
3. Schriftelijke proef op 100 punten
- Datum: 29 april 2025.
- Inhoud: Twee pc-testen die de competenties ‘nauwkeurigheid’ en ‘plannen en organiseren’ testen.
4. Mondeling proef op 100 punten
- Datum: 5 of 6 mei 2025.
- Inhoud: Evaluatie van de motivatie, zicht op de functie en match met het profiel
Je slaagt als je 50% van de punten haalt op elk onderdeel en in totaal minstens 60% haalt.
De hoogst gerangschikte kandidaat wordt aangesteld, de andere geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve die 6 maanden geldig is.
Als er minder dan vijf geldige kandidaturen zijn, kan lokaal bestuur Rumst ervoor kiezen om een nieuwe oproep te doen om zo het aantal potentiële kandidaten te verhogen.
Goed voorbereid op je sollicitatie?
Raadpleeg de veelgestelde vragen - Rumst- voor meer tips en info over het sollicitatieproces en hoe je je best voorbereidt.
Nog vragen? We helpen je graag!
Heb je vragen over de job? Neem dan contact op met Peter Meeusen (beleidscoördinator Vrije tijd) via Peter.Meeusen@rumst.be of 0483 33 54 86.
Voor vragen over de selectieprocedure kan je terecht bij Cleo Swinnen (HR-partner) via vacatures@rumst.be of 0487 70 37 68.
De vacatures staan open voor iedereen: medewerkers worden aangeworven omwille van hun competenties, diploma en talent, los van leeftijd, culturele en sociale achtergrond, gender of seksuele geaardheid.